Ga naar inhoud

Teleprospectie

digiForum verzorgt ook teleprospectie. 

digiForum stelt wel 2 voorwaarden aan de teleprospectie:

  1. Wij gaan niet bellen om uw product of dienst te presenteren en/of te verkopen. Daarvoor bestaan gespecialiseerde callcenters.
    > digiForum gaat bellen om uw sales of account managers bij de prospect "af te zetten". Wij verkopen dus de afspraak!
     
  2. Wij gaan niet koud bellen, maar aan onze teleprospectie is er eerst een e-mailingcampagne vooraf gegaan.
    > digiForum gelooft in kracht en de optimalisatie van het salesproces d.m.v. het gebruik van e-marketing. Onze teleprospectie zal sneller (lees: goedkoper voor u) opleveren als we kunnen bellen na een e-mailingcampagne.

Hoe gaan we dan wel te werk?

  1. Wij hebben succesvolle belscripts i.f.v. het verkopen van een afspraak. In onderling overleg sturen we deze lichtjes bij zodat ze bij uw bedrijf en product of dienst aansluiten.
  2. Na de lancering van de e-mailing gaan we op de rapportage van de e-mailing aan de slag met het belscript.
  3. Aan de hand van de aangeleverde of ontwikkelde database (zie “databaseverrijking”) gaan wij de afspraak verkopen. We kruipen in de huid van onze klant en bellen in naam van uw bedrijf.
  4. Bij voorkeur boeken we rechtstreeks in een gedeelde agenda de gescoorde afspraken in.
  5. We houden te allen tijde als doel voor ogen om voor uw salesmedewerkers een afspraak te boeken. De verkoopspitch moet door uw eigen getraind personeel gedaan worden. Daarin heet u jaren geïnvesteerd. Wij geloven dat een callcenter dat werk niet na 1 of 2 intakegesprekken kan overnemen.

Hebt u een vraag of wenst u een gratis offerte? Vul het contactformulier in of stuur ons een e-mail.