Ga naar inhoud
Terug naar overzicht

Voorbeelden van dedicated e-mailings

Dedicated e-mailings komen in vele vormen en formaten. Je kan blijven sleutelen aan een sterke dedicated e-mailing. Ontdek hier wat onze dedicated e-mailings, gemiddeld, opleverden voor onze klanten.

Onze ervaring zegt dat je best zo snel mogelijk begint met communiceren om al doende bij te sturen. Voor elk argument om iets wel te doen is er een tegenargument om het niet te doen. Bovendien is de enige correcte waardemeter, die het ALTIJD bij het rechte eind heeft, de lezer/ontvanger van de e-mailing. 

Onze dedicated e-mailings, op de ganse database van digiForum (= 180.000 unieke, professionele adressen, in Vlaanderen), scoren gemiddeld een openingsratio tussen de 8% en de 12%. M.a.w. een gegarandeerd bereik van om en bij de 18.000 openers/lezers. Daarvan meten we gemiddeld nog eens 5% aan klikkers. Nominaal kunnen we dus, gebasseerd op vorige e-mailings, 900 bezoekers op je website garanderen.

Met ons "Go"-pakket betaal je op die manier € 0,77 per bezoeker aan je website, die eerst al een "screening" heeft gedaan vanuit jouw e-mailbericht en daaruit besloot dat jouw product of dienst interessant is. Dit zijn dus warme leads!

Bekijk hier enkele voorbeelden van succesvolle dedicated e-mailings:

  1. Renovocht
  2. King Entertainment
  3. Quality Build
  4. Relex Gifts